Uiteraard zien wij graag dat u tevreden bent over de door ons verleende zorg. Daarom blijven we werken aan de kwaliteit van onze zorgverlening. Het kan voorkomen dat u ergens niet tevreden over bent. Wij zoeken dan graag naar een oplossing.
Indien u niet tevreden bent, vragen wij u om dit aan ons kenbaar te maken. Dit geeft ons de mogelijkheid om uw klacht op te lossen.
Wij zien graag dat u zo snel mogelijk telefonisch contact opneemt met de kliniek via 030-75 102 69. De klacht wordt dan voorgelegd aan de huidtherapeut die u geholpen heeft. In de meeste gevallen kan het probleem snel worden opgelost.
Bent u daarna nog niet tevreden, dan kunt u een klacht indienen bij Huid & Laser Utrecht. U kunt hiervoor het onderstaande formulier gebruiken.
Als u er met ons niet uit komt dan kunt u zich wenden tot de klachtencommissie van onze beroepsvereniging van de Nederlandse Vereniging van Huidtheraptie (NVH). Deze klachtencommissie is onafhankelijk en zal uw klacht met de grootst mogelijke zorg behandelen.